28 juni 2010

Mijn eerste Romo

Had al een tijdje het patroon in huis, en heb nu eindelijk mijn eerste Romo van Farbenmix gemaakt.
Het is een stretch denim stof, die ik toevallig tegenkwam bij een stoffenwinkel in de buurt, 5 euro per meter. De kleuren stonden me meteen aan. Ik zat een beetje met de maat te knoeien, ik had de Frida al gemaakt, maar die is me een beetje te groot aan het worden. Dus nu een maatje kleiner genomen, vooral omdat het ook een stretchstof is. Hij zit uitstekend, bij een volgende zal ik de naden iets ruimer knippen, anders ben ik bang dat hij dan te klein uitvalt.

2 opmerkingen:

  1. Elvi,
    Ik heb deze patroon ook en nou is mn vraag zit het in de taille of hangt het op de heup?
    Ik hou meer van rokken die op heup hangen en niet in taille zit me niet lekker .
    Dus ben benieuwd en vind vooral de tweede rok heel mooi en stoer ...echt mijn smaak :-)
    Gr van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij zit bij mij in de taille, maar als je hem een maatje groter zou maken, zakt hij automatisch wel op je heupen.

    BeantwoordenVerwijderen