10 februari 2013

Opvouwbaar tasje, nu met goede hengsels

Mijn bijdrage voor februari van de Sew Along: het opvouwbare tasje. Wederom van restjes, weer een leuk project om te doen, en zo af. Ik denk dat er nog wel enkele zullen volgen. Nu ik anderen bekijk zie ik dat ik de hengsels er verkeerd aan heb gezet. Waarschijnlijk komt dat van een opvouwbaar tasje die ik een keertje kant en klaar cadeau kreeg. Nou ja, volgende keer beter opletten. Ik ben tevreden.
Het stond met toch niet aan, dus het hele spul weer losgehaald, en nu ben ik helemaal tevreden.

2 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes heb je ervoor gebruikt, het is dat je het vermeld van de hengsels anders had ik hetr niet gezien.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje/tas! Ga op de handwerkbeurs toch eens kijken of ze dit boek hebben, zie het zo vaak voorbij komen.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen