9 maart 2013

Boekomslag

Wederom iets gemaakt uit het boek "Zo geknipt". Omdat ik meedoe aan de sew along van dit boek, maak ik elke maand 2 projekten uit dit boek. Mijn eerste projekt deze maand is "recept" 17: een boekomslag. Ik heb de omslag op maat gemaakt voor het bovengenoemde boek. In het kader van UWYH alles van restjes gemaakt, alleen het stukje elastiek is gekocht. Sommige stofjes lopen wel een beetje scheef, maar ach, daar zit ik maar niet mee. Heb er nog aan gedacht om er een borduurtje op te maken, maar was bang dat het dan te bont zou worden, had achteraf best gekunt. Nou ja, volgende keer eentje met borduurtje. Hieronder een paar foto's.

1 opmerking:

  1. O, dat is ook leuk om cadeau te geven. Vrolijke omslag is het geworden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen