3 maart 2013

Buit Stoffenspektakel 27 maart 2013

Afgelopen woensdag naar het Stoffenspektakel in Groningen geweest. Ik was van plan om niet veel te kopen, ik heb nog zoveel lapjes, maar ja, er is zoveel moois.... Dus thuisgekomen met maar liefst 7 lappen. De bovenste lap is een gebloemde jeans-stof, ik wil er een jasje van maken, maar ben bang dat ik niet genoeg stof heb, dus dat wordt passen en meten. De rest van de lappen zijn tricot lappen, waarschijnlijk jurkjes. Heb echt zin om het te verwerken.

5 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker geslaagd, super. Ben benieuwd wat voor creaties je ons allemaal gaat laten zien. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'vervelend' he al die lapjes ;)

    Mooie buit heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zondag naar de stoffenbeurs in Eindhoven. Mijn collectie uitbreiden. Ben bang dat ik geen keuze kan maken.
    Leuke blog, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier. Een tip: eerst rondlopen, onthouden wat je gezien hebt, kop koffie en dan kopen. Of je moet al zoiets moois zien, dat je dat direct wilt hebben.

      Verwijderen