23 maart 2013

Overslagshirt Burda 7828

Op het Sancho-forum zijn er al vele dames, die dit patroon gemaakt hebben. Het is het patroon van de overslagjurk/shirt van Burda, nr. 7828. Vorig jaar had ik al een soortgelijke jurk gemaakt, maar wilde toch ook het Burda patroon proberen. Dus het patroon maar besteld. Helaas was het niet voorradig, maar na een week had ik hem dan toch in huis. Omdat ik een beetje twijfelde over de maat, heb ik eerst maar een shirt gemaakt. Het stofje was een coupon van het stoffenspektakel in Groningen, precies genoeg om het shirt met driekwart mouw te maken. En ik weet zeker dat er meerdere volgen, zowel in jurk als in shirt, hij zit echt heerlijk, maar nu nog een beetje te koud. Met de stap voor stap beschrijving van het blog van mina dotter is het echt een fluitje van een cent.

5 opmerkingen:

  1. Daar heb ik afgelopen zomer een paar jurkjes van gemaakt, heerlijk patroon.
    Je shirt is goed gelukt en staat je mooi de pasvorm is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig shirt in een super leuk stofje. Ook je rokje uit je vorige post is prachtig geworden. Groetjes, Amairns

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig om het shirtje eerst uit te proberen. Ik vind het mooi geworden, zit mooi aansluitend. Het patroon is inderdaad heel mooi.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen