21 april 2013

Dubbelzijdige tas van de Sew Along

De opdracht voor de Sew Along van "Zo geknipt" was een omkeerbare tas en een bloem. De plooien gaf heel wat voeten in aarde voor ik het doorhad, maar gelukkig was ik de enige niet. Dit was het eerste projekt waar ik stof voor had gekocht, al waren het hele goedkope lapjes, een paar weken gekocht op de lapjesmarkt in Utrecht. Te laat zag ik dat er een weeffout in de geruite stof zat, heb met textielfolie een stukje erachter geplakt, valt gelukkig niet op, en het andere stofje kwam ik tot de ontdekking dat het merk van de stof erop stond, nl. Dapper, nou ja, dit is dus wel zichtbaar, aan de bovenzijde kan ik de bloem ervoor spelden, aan de onderzijde maar even kijken, en anders laat ik het zo. Waarschijnlijk ga ik aan de bovenzijde nog even een kamsnap bevestigen, dan kan de tas dicht. Wederom een leuk werkje om te maken, op naar de volgende!

2 opmerkingen:

  1. Ik kan je niet vinden op blogspot onder alfi en elfi is je blognaam toevallig anders?
    Groetjes jac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je vraag niet helemaal, je bent nu toch ook op mijn blog gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen