24 juni 2013

Shirt met watervalhals My Image

Wederom een shirt met watervalhals. Ik was helemaal weg van deze stof, ik kwam hem tegen bij een stoffenzaak in Noord-Scharwoude, toen we op vakantie waren in Groet. Ik had de stof al eerder gezien op het stoffenspektakel, toen helaas niet gekocht. De stof is wel dun en doorschijnend, er moet dus wel iets onder. Ook is de rekbaarheid anders dan de vorige, maar al met al wel tevreden met het resultaat. Ohja, dat witte monster bij mijn benen is onze Sunny, 16 jaar, en sinds een paar jaar zonder oortjes.
Follow my blog with Bloglovin

6 opmerkingen:

  1. Lekker fleurig shirt, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stof heb ik hier ook zien liggen, wel heel erg mooi maar inderdaad dun. Heerlijk vrolijke kleurtjes. Je shirt is super leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker shirt toch, vraagje (nieuwsgierig) hoe komt dat zo dat je poes geen oortjes meer heeft???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze had huidkanker aan haar oortjes, en dan zit er niks anders op, anders heb je kans dat het doorgaat naar het koppie. We noemen haar nu ons sneeuwuiltje of zeehondje. Het is inmiddels al 2 jaar geleden dat ze geopereerd is, en ze doet het nog prima :), ze is inmiddels 16 jaar.

      Verwijderen
  4. Leuke frisse kleurtjes heeft dit shirt. Komt mooi uit bij dit patroon.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen