1 december 2013

Watervalhalsjurk Burda 10-2012, nummer 118

Ik had de jurk al een paar keer voorbij zien komen bij mede Sancho leden, en vond het een erg leuk modelletje. In eerste instantie verliep het in elkaar zetten heel voorspoedig, tot ik hem aanpaste. De hele achterhals veel te wijd. De jurk heeft 2 weken in de hoek gelegen, vond de stof nogal flubberig. Gelukkig kwam mijn vriendin deze week op bezoek, zodat ik hem aan kon doen, en zij de middenachternaad in kon nemen. Ook over de schouders zat hij veel te wijd. Gelukkig is hij nu draagbaar geworden, alleen ben ik nog niet helemaal tevreden over de achterhals. Maar hij draagt wel lekker, maar ik betwijfel of er nog een tweede van zal komen. Het stofje komt van het Stoffenspektakel.
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten