21 mei 2014

Slipdress Lingerieforum

Zoals al eerder vermeld, doe ik mee aan het thema "lingerie maken voor beginners" op het lingerieforum. In eerste instantie zou het project uit 4 slips bestaan, maar doordat een heleboel deelnemers toch wel enthousiast zijn, heeft het bestuur besloten om er nog een aantal projecten aan vast te knopen. Zelf ben ik ook erg enthousiast, overal leer je weer van. Het eerste patroon is een slipdress, erg leuk om te maken. Voor het eerst een rolzoom gemaakt met mijn lockmachine, een heel gedoe om het netjes te krijgen, ben nog niet helemaal tevreden, maar ach, het kan er mee door. Ben benieuwd wat het volgende project wordt.
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wauw wat super leuk gedaan. ach, je rolzoom ziet er toch prima uit? NIet alles heb ik ook wel ervaren kan ik één keer perfect.

    BeantwoordenVerwijderen