3 mei 2014

Stoffenspektakel 30 april Groningen

Afgelopen woensdag was het Stoffenspektakel in Groningen. De vorige keer was ik verhinderd, ik ga altijd samen met een vriendin, maar toen was ik in Londen, ook niet verkeerd natuurlijk. Maar ik vond het wel jammer, in het voorjaar heb je al die leuke zomerstofjes, word je helemaal blij van. Maar gelukkig was het dit voorjaar twee keer in Groningen, waarschijnlijk een ingelaste, omdat het normaal op 30 april Koninginnedag was. Ik was van plan om niet veel te kopen, maar ja, dan zie je natuurlijk weer allerlei leuke stofjes. De bovenste witte is lycra, daaronder een gebloemde stretch katoen, ernaast een creme kleurige tricot, daarnaast een oranje dunne tricot, bewerkt met een soort ruitjes gaatjespatroon, moeilijk uit te leggen. Daaronder een lichtblauw bewerkte tricot, daarnaast een tricot met een grijze ondergrond, en de meest linkse donkerblauw gebloemde ligt inmiddels geknipt op mij te wachten, dat wordt een jurk. Wordt vervolgd dus.......
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Heerlijke stofjes heb je kunnen scoren, ik wordt er in het voorjaar ook altijd blij van, heerlijke kleurtjes allemaal. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen