2 maart 2016

Tasjes, jurkjes en knuffelkonijn

Ik heb weer een aantal dingen gemaakt. Omdat je geen plastic tasjes meer krijgt, moet ik er voor zorgen dat ik voldoende tassen heb. Onderstaande is gemaakt met een patroon van Tiny Spaan, ik ben er erg tevreden over.



Verder heb ik nog twee jurkjes gemaakt voor de kleine Lyra, die alweer één jaar is geworden.
Het patroon komt van de Ottobre kids, nr. 4 / 2014, en genaamd her sweetness. Een eenvoudig mouwloos jurkje / overgooiertje in maat 80, van pas voor de komende zomer. De stof komt bij Jan Sikkes vandaan. Het tweede stofje had ik al zo lang in huis, ik weet niet meer hoe ik er aan kom.

Nog een tasje gemaakt voor een vriendin, bovendien kattenliefhebster. Het patroontje komt van een frans borduurblog. Het borduurtje was zo klaar, en borduurde erg mooi uit.
Ook voor de kleine Lyra een "Bunny" gemaakt, het stofje van haar jurk komt erin terug.
Dit patroon heb ik gekocht bij NonnieNooCreations, ze maakt erg leuke patronen.


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten