15 april 2017

Sanchoweekend 31 maart tot en met 2 april 2017

Zoals de titel al vermeldt, was er ook dit jaar weer een Sancho-weekend voor clubleden. Een heerlijk weekend, waar je mag doen wat je wilt, als je je corveediensten maar niet vergeet. Je voelt je weer een schoolmeisje op kamp. Van tevoren had ik al het één en ander geknipt, zodat ik het zo onder de naaimachines door kon halen. Voor het eerst had ik drie machines mee: de gewone naaimachine, de lockmachine en de coverlockmachine. En ze zijn ook alledrie gebruikt.
Om te beginnen heb ik de "Hide away" gemaakt uit de laatste Ottobre, nr. 2/2017. Het is een soort lange trui / jurk om inderdaad "heerlijk in weg te kruipen". De stof kreeg ik vorig jaar op mijn verjaardag van een goede vriendin. Hij zit heerlijk.




Als tweede een jurk gemaakt, een nieuw model voor mij, het is de Onion 2047. Ik heb de figuurnaad aangepast,  verder niets aan veranderd. De jurk draagt heerlijk, komen vast nog meerdere van. De stof kocht ik vorig jaar al op het Stoffenspektakel.

Tenslotte nog twee t-shirts gemaakt uit een oude Ottobre, dit model draagt ook super. Het zwart-blauwe stofje had ik gekregen van een ander lid van Sancho. De gestreepte stof komt van het Stoffenspektakel.

    Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk, zo samen op naaikamp met z'n allen en doen waar je zin in hebt! Ik heb je onion in het echt bewonderd, mooi en nu ik die hide away zie, heb ik zin om daar in weg te kruipen. Nog maar een weekend plannen haha?

    BeantwoordenVerwijderen