29 april 2018

Ruim een jaar geleden

zie ik tot mijn grote schrik, dat ik iets geplaatst heb. Poeh, echt niet normaal.
Gelukkig niet stil gezeten, ik zal alles posten wat ik het afgelopen jaar zoal gemaakt heb, maar helaas is het me teveel werk om overal een verhaaltje bij te schrijven.
Dus het zullen vooral foto's worden. Dit zijn dus werkjes vanaf midden april 2017 t/m december 2017.

Badhanddoek Woezel en Pip, zelf gedigitaliseerd.

In the hoop geborduurd portemonneetje voor vriendin, patroon is van NonnieNoo.

Gingerbreads geborduurd voor een ziekenhuis in Engeland, in opdracht van Nonnie Noo Creations

Jurk voor mezelf. Patroon is de Nivalis woman van Sofilantjes.
Stof French Terry van WB fournituren, Assen.

Kraamkadootje voor Mikayla, patroon is de Chocolate Chips uit Ottobre 6/2016, maat 50

Kraamkadootje voor Mikayla, patroon is de Happy Squirrel uit de Ottobre 1/2012, maat 62

Pellworm van Farbenmix voor mezelf.
Stof: double face fleece, gekocht op een Stoffenspektakel

Spinnerzakjes. 
Patroontje: Borduren Tantangara.

Kraamkadootje voor Mexx.
Patroontjes: Oliverbroekje maat  68, shirtje  Mini Basics van Zwergen verpackung, maat 62/68

Kraamkadootje
Borduurtje: 10 Embroidery, tekst zelf erbij gemaakt

Kraamkadootje
Nijntje zelf gedigitaliseerd met Embird

Handdoek geborduurd
Patroontje: Lagrange-aux-loups

Handdoek geborduurd
Patroontje: Lagrange-aux-loups

VW mugrugs geborduurd in the hoop
Patroontje: MillyMellyDesigns
Kraamkadootje
Jurkje: Classic Stripes, Ottobre 4/2015, maat 68
Broekje: Baggy Bottom, Ottobre 4/2015, maat 68



Kraamkadootje
Patroon romper: Happy Squirrel, Ottobre 1/ 2012, maat 62

Kraamkadootje: Bijtring Snuf zijn oren
Patroontje: ladybugenco.blogspot.nl

Kraamkadootje
Tekst zelf gedigitaliseerd, patroontje voetjes had ik al

Uilenknuffel
Patroon: MillyMellyDesigns

Naamslinger Mikayla
Borduuralfabet: Valentinesday 

Kraamkado wipstoelhoes
Patroon: Soft Balance Relax patroon van http://tweeemmerkeswater.blogspot.nl

Uilentasje
Patroon: MillyMellyDesigns

Patroon: Tiny Spaan

Kraamkado
Patroontje: 10Embroidery

Slab in the hoop geborduurd
Patroontje: MillyMellyDesigns

Patroontje: Tekst zelf gemaakt, olifant onbekend

Herenslip, patroon: SannaLin

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten